Στολίστηκε η πόλη και χιλιάδες λαμπιόνια φώτισαν το κέντρο αλλά και διάφορες οδούς της όπως ο πεζόδρομος της Παπαστράτου(φωτό). Λίγες ώρες έμειναν μόνο πριν τη φωταγώγηση του δέντρου στη πλατεία Δημοκρατίας!
agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!