«Μύρισαν» Χριστούγεννα.(φωτο) « aitoloakarnanianet

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

«Μύρισαν» Χριστούγεννα.(φωτο)

Facebook-20141209-091133Η πόλη έβαλε τα καλά της και είναι έτοιμη να υποδεχτεί τις γιορτές!
Στολίστηκε η πόλη και χιλιάδες λαμπιόνια φώτισαν το κέντρο αλλά και διάφορες οδούς της όπως ο πεζόδρομος της Παπαστράτου(φωτό). Λίγες ώρες έμειναν μόνο πριν τη φωταγώγηση του δέντρου στη πλατεία Δημοκρατίας!

Facebook-20141209-102711
Facebook-20141209-091138
Facebook-20141209-091111

Facebook-20141209-091058
Facebook-20141209-091123
 agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook