Στολίστηκε η πόλη και χιλιάδες λαμπιόνια φώτισαν το κέντρο αλλά και διάφορες οδούς της όπως ο πεζόδρομος της Παπαστράτου(φωτό). Λίγες ώρες έμειναν μόνο πριν τη φωταγώγηση του δέντρου στη πλατεία Δημοκρατίας!
agrinioreport
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...