Η πανελλήνια επιτυχία των μαθητών μας αποτελεί διάκριση και του 3ου Γυμνασίου, αφού αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δουλειάς που γίνεται σ’ αυτό.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου συγχαίρουμε τους μαθητές αλλά και τους διδάσκοντες καθηγητές για την διάκριση και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
