Ανήλικοι διέρρηξαν σπίτι και έκλεψαν ένα κινητό « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Ανήλικοι διέρρηξαν σπίτι και έκλεψαν ένα κινητό

Ανήλικοι διέρρηξαν σπίτι και έκλεψαν ένα κινητό

Οι τρεις φίλοι άρπαξαν από το εσωτερικό ένα κινητό και επέστρεψαν στην Αλεξανδρούπολη

Από την Αλεξανδρούπολη έφτασαν στην Κομοτηνή για να κλέψουν τρία αμούστακα παιδιά, που διέρρηξαν ένα σπίτι την ώρα που απουσίαζαν οι ένοικοι! Οι τρεις φίλοι άρπαξαν από το εσωτερικό ένα κινητό και επέστρεψαν στην Αλεξανδρούπολη!



Όμως, εκεί τους περίμεναν αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. οι οποίοι είχαν ειδοποιηθεί για την κλοπή από τους συναδέλφους τους, που είχαν και την περιγραφή των τριών νεαρών ηλικίας 18, 17 και 16 χρόνων. Το κινητό βρέθηκε στην κατοχή τους και για να αποδοθεί στην ιδιοκτήτριά του, ενώ οι δράστες πήραν την άγουσα για τον εισαγγελέα.

Ένας νεαρός ήταν και ο δράστης της απόπειρας κλοπής που είχε γίνει τον Σεπτέμβριο του 2013 στο σπίτι μιας 84χρονης γυναίκας στην κοινότητα Άνοιξη των Γρεβενών. Πρόκειται για έναν 18χρονο που μπήκε στο σπίτι παραβιάζοντας το παράθυρο της κρεβατοκάμαρας, αλλά τράπηκε σε φυγή μόλις είδε την ηλικιωμένη. Τα στοιχεία του εξακριβώθηκαν τώρα από τους αστυνομικούς του τμήματος Δεσκάτης και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία που διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Γρεβενών.
protothema
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook