Στο Αγρίνιο παρκάρω μόνο πάνω σε πεζοδρόμια και πλατείες.(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Στο Αγρίνιο παρκάρω μόνο πάνω σε πεζοδρόμια και πλατείες.(ΦΩΤΟ)

οδος Μακρή
Ασυνείδητοι  οδηγοί παρκάρουν καθημερινά πάνω σε πεζοδρόμια  και σε πλατείες  δίχως να του νοιάζει  τίποτα παρά μόνο να  κάνουν την δουλεία τους. Το  πρόβλημα αυτό είναι καθημερινό  στο κέντρο της πόλης του Αγρινίου όπου οδηγοί Ι.Χ και δικύκλων παρκάρουν κυριολεκτικά  όπου βρουν  . Δείτε κάποιες φωτογραφίες  από οδηγούς αυτοκινήτων και δικύκλων οι όποιοι  παρκάρουν ανενόχλητοι όπου τους βόλευε  δίχως  να τους νοίαζει τίποτα.

ΠΛΑΤΕΊΑ ΕΙΡΗΝΗΣ
Την παραπάνω φωτογραφία να πούμε ότι είναι πλατεία η πάρκινγκ δικύκλων



ΟΔΟΣ ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ
Απλά στο Αγρίνιο οι οδηγοί έχουν δικό τους κώδικα οδικής  κυκλοφορίας και παρκάρουν όπου βρουν.



loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook