Ούτε Δήμας ούτε Παρών...Τι ΑΤΑΚΑ ΠΕΤΑΞΕ ο Κασιδιάρης στην ψηφοφορία; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Ούτε Δήμας ούτε Παρών...Τι ΑΤΑΚΑ ΠΕΤΑΞΕ ο Κασιδιάρης στην ψηφοφορία;

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   2:20 π.μ.  |  Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Τον... δικό του δρόμο επέλεξε για ακόμη μία φορά ο προφυλακισμένος βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Ηλίας Κασιδιάρης, κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας για την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας στην Βουλή.
Η διαδικασία προέβλεπε πως ο κάθε βουλευτής θα έπρεπε να πει είτε "Σταύρος Δήμας" (δηλαδή ναι) είτε "Παρών" (δηλαδή όχι).
Ο Ηλίας Κασιδιάρης, ωστόσο, σηκώθηκε από την θέση του και είπε "εγώ είμαι ακόμα στη φυλακή".
Στη συνέχεια, δήλωσε "Παρών".

ΠΗΓΗ:
newsit.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...