Εργασίες ασφαλτόστρωσης πραγματοποιούνται απο χθές το πρωί στην Εθνική Οδό Αντιρρίου Ιωαννίνων από το ύψος του Νοσοκομείου Αγρινίου μέχρι και το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας Συνέπεια της ασφαλόστρωσης είναι τα οχήματα να κινούνται από τον αριστερό η τον δεξί παράδρομο.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...

