ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ: Έρχεται μεγάλο δώρο από τον ΟΑΕΔ... « aitoloakarnanianet

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ: Έρχεται μεγάλο δώρο από τον ΟΑΕΔ...



Ο ΟΑΕΔ δίνει κάθε χρόνο στους επιδοτούμενους άνεργους Δώρο Χριστουγέννων ισάξιο με το ποσό του μηνιαίου επιδόματος ανεργίας...


Οι εγγεγραμμένοι άνεργοι λοιπόν, θα πρέπει έχουν πάρει επίδομα ανεργίας απο 1 Μαΐου εως 31 Δεκεμβρίου 2014 και αναλογία εφόσον υπάρχει μικρότερη διάρκεια επιδότησης.

Για φέτος το δώρο του ΟΑΕΔ θα καταβληθεί λίγο πριν ή μέσα στην εβδομάδα των Χριστουγέννων, όπως κάθε χρόνο.


tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook