ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ: Έρχεται μεγάλο δώρο από τον ΟΑΕΔ... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ: Έρχεται μεγάλο δώρο από τον ΟΑΕΔ...

στις   8:30 π.μ.  |  Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014



Ο ΟΑΕΔ δίνει κάθε χρόνο στους επιδοτούμενους άνεργους Δώρο Χριστουγέννων ισάξιο με το ποσό του μηνιαίου επιδόματος ανεργίας...


Οι εγγεγραμμένοι άνεργοι λοιπόν, θα πρέπει έχουν πάρει επίδομα ανεργίας απο 1 Μαΐου εως 31 Δεκεμβρίου 2014 και αναλογία εφόσον υπάρχει μικρότερη διάρκεια επιδότησης.

Για φέτος το δώρο του ΟΑΕΔ θα καταβληθεί λίγο πριν ή μέσα στην εβδομάδα των Χριστουγέννων, όπως κάθε χρόνο.


tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...