ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ δηλώσεις ΦΟΥΣΤΕΡ: Τι είπε ο Ισπανός και έγινε ΧΑΜΟΣ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ δηλώσεις ΦΟΥΣΤΕΡ: Τι είπε ο Ισπανός και έγινε ΧΑΜΟΣ

στις   12:30 π.μ.  |  Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014




Ο Νταβίντ Φουστέρ εισπράττει καθημερινά την αγάπη των φίλων του Ολυμπιακού μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και ανταποδίδει αυτήν την αγάπη μέσα στον αγωνιστικό χώρο.


Ο Ισπανός μέσος για ακόμα μία φορά απέδειξε το βράδυ της Τρίτης πόσο πολύ τιμάει και αγαπάει τη φανέλα της ομάδας που αγωνίζεται τα τελευταία χρόνια παίζοντας με πάθος και αυτοθυσία.


Ο Φουστέρ διανύει την 5η του σεζόν στους «ερυθρόλευκους» και αποτελεί έναν από τους πιο αγαπητούς παίκτες της «ερυθρόλεκης» εξέδρας. Μάλιστα η επίσημη σελίδα του στο Facebook ξεπέρασε τα 20.000 likes και ο Ισπανός έσπευσε να ευχαριστεί τον κόσμο της ομάδας για την αγάπη και την στήριξη πο του δείχνει καθημερινά.


Ο Φουστέρ έγραψε το εξής μήνυμα «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος απ' τον κόσμο, πάντα είμαι ευγνώμων γιατί αναγνωρίζουν τη δουλειά μου κι αυτό είναι σημαντικό. Συμπλήρωσα σχεδόν 5 χρόνια στην ομάδα, αγαπώ τον Ολυμπιακό, ευχαριστώ τον κόσμο και ελπίζω να συνεχίσω έτσι».

www.redder.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...