Τη συνέντευξη που έδωσε μετά από καιρό στο περιοδικό Γυναίκα σχολίασε στην εκπομπή της η Ελένη Μενεγάκη.
Στη συνέντευξή της η παρουσιάστρια μίλησε για όλα: για τα προβλήματα που αντιμετώπιζε στο γάμο της με τον Γιάννη Λάτσιο, για την ευτυχία που νιώθει στο πλευρό του Μάκη Παντζόπουλου, αλλά και … εμμέσως πλην σαφώς για την εγκυμοσύνη της!
«Θεωρώ ότι μπορεί να μη τα δίνω στο πιάτο, να μπουκώνει ο άλλος, αλλά νομίζω ότι τα λέω όλα. Για μένα ήταν πολύ αποκαλυπτική η συνέντευξη» ανέφερε η ίδια χαρακτηριστικά.
«Τα λες αντρικά και όποιος κατάλαβε- κατάλαβε» συμπλήρωσε ο συνεργάτης της Γρηγόρης Γκουντάρας.
Τέλος, η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε ότι το μόνο πράγμα που ζήτησε από τη φωτογράφο, Ρούλα Ρέβη, ήταν να την απαθανατίσει από το… στήθος και πάνω.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!