Αποκατάσταση της κυκλοφορίας στην Ε.Ο. ζητούν οι κάτοικοι του Αγρινίου « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Αποκατάσταση της κυκλοφορίας στην Ε.Ο. ζητούν οι κάτοικοι του Αγρινίου

Αποκατάσταση της κυκλοφορίας στην Ε.Ο. ζητούν οι κάτοικοι του Αγρινίου
Οι βουλευτές Νίκος Μωραΐτης και Νίκος Καραθανασόπουλος κατέθεσαν ΑΝΑΦΟΡΑ την εξώδικη διαμαρτυρία κατοίκων και επαγγελματιών στην περιοχή του συνοικισμού Στρογγυλέϊκα του Δήμου Αγρινίου, καθώς και σε όλο το τμήμα της Εθνικής Οδού από τη Θέση Ερμίτσα ως το 1ο χλμ. της Εθνικής Αγρινίου – Αντιρρίου, με την οποία ζητούν να αφαιρεθούν τα κυγκλιδώματα που έχουν τοποθετηθεί σε όλο το μήκος της Ε.Ο από την εταιρεία ΔΟΜΟΚΑΤ Α.Ε. και να ξεκινήσει η μελέτη για την πλήρη αποκατάσταση της κυκλοφορίας.

Οι βουλευτές
Νίκος Μωραΐτης
Νίκος Καραθανασόπουλος
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook