Δράστες έκλεψαν 2 μπαταρίες φορτηγών γνωστής επιχείρησης.
«Φτερά» έκαναν, παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες της βραδιάς, νωρίτερα τα ξημερώματα 2 μπαταρίες Ι.Χ. φορτηγών επιχείρησης στην πόλη του Αγρινίου. Το εν λόγω συμβάν, έγινε αντιληπτό περίπου στις 5 τα ξημερώματα όταν ο ένας από τους οδηγούς μπήκε στο χώρο όπου φυλάσσονται τα φορτηγά της επιχείρησης και με έκπληξή του διαπίστωσε ότι η μπαταρία του δικού του αλλά κι άλλου ενός φορτηγού, είχαν κλαπεί.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η κεντρική είσοδος της εταιρίας δεν έχει υποστεί καμία παραβίαση, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία. Στην αναζήτηση των δραστών θα βοηθήσει σημαντικά το κλειστό κύκλωμα από κάμερες, το οποίο υπάρχει εντός του χώρου όπου στεγάζονται τα φορτηγά της εταιρίας.
Στο σημείο έσπευσε το Τμήμα Ασφαλείας Αγρινίου προς αναζήτηση στοιχείων που θα οδηγήσουν στην ανεύρεση των δραστών ενώ η επιχείρηση έκανε μήνυση κατά αγνώστων.
agrinioreport.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!