
Γράφει ο Γαρυφάλλου Γιώργος
Γιώργος Νταβρής Ανεξάρτητος Βουλευτής, που μήνες τώρα έσκιζε τα καλσόν του...
κατακεραυνώνοντας τον Σαμαρά και την πολιτική του και διεγραμμένος από τους ΑΝΕΛ κατηγορούμενος από τον Πάνο Καμμένο ότι κλείνει το ματάκι στη Ν.Δ. έκανε δηλώσεις ότι θα ψηφίσει Πρόεδρο Δημοκρατίας (τον Δήμα) για την σταθερότητα της χώρας!!
Επειδή λοιπόν δε μου αρέσει να με δουλεύουν του έγραψα στο προφίλ του (όπως θα δείτε και στην φωτογραφία): «Γιώργο Νταβρή αν θέλεις να έχεις πολιτική αξιοπρέπεια και να μην βγάλεις αληθινό τον Πάνο Καμμένο ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΤΩΡΑ από την Βουλή…πριν ψηφίσεις ή δεν ψηφίσεις πρόεδρο Δημοκρατίας. Αυτά περί σταθερότητας της χώρας είναι πολιτικάντικες αηδίες και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μη χάσουμε και αυτό το λίγο μυαλό που μας έχει μείνει!
Μην υποτιμάτε άλλο την νοημοσύνη μας!»
Η απάντησή του ξέρετε ποια ήταν;;;
ΜΕ ΔΙΕΓΡΑΨΕ…….!!!!
ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ!
Υπάρχει πολιτική στην Ελλάδα;

tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...