Ξεψύχησε μέσα στο πλοίο της γραμμής λίγο πριν επιστρέψει στο νησί του « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Ξεψύχησε μέσα στο πλοίο της γραμμής λίγο πριν επιστρέψει στο νησί του

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   12:20 π.μ.  |  Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Ρόδος: Ξεψύχησε μέσα στο πλοίο της γραμμής λίγο πριν επιστρέψει στο νησί του
Τραγικό τέλος για έναν 52χρονο Ροδίτη, ο οποίος επέστρεφε στο νησί του από την Αθήνα, με το πλοίο της γραμμής. Τον άτυχο άνδρα βρήκαν χωρίς τις αισθήσεις του υπάλληλοι του πλοίου Blue Star-2, όταν το καράβι έδεσε στο λιμάνι της Ρόδου.
Διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ήταν όμως ήδη αργά, αφού απλά διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Φως στις ακριβείς συνθήκες θανάτου του 52χρονου αναμένεται να δώσει η νεκροψία-νεκροτομή, ωστόσο, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο άτυχος άνδρας πέθανε από παθολογικά αίτια.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου.

Πηγή: allaksogolies.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...