Επιχείρηση απεγκλωβισμού ατόμων βρίσκεται σε εξέλιξη στο 60ο χλμ της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, μετά απόκαραμπόλα 35 οχημάτων, στην οποία εμπλέκονται ένα λεωφορείο και δύο νταλίκες. Το σημείο του συμβάντος είναι κοντά στη Θήβα στο ρεύμα προς Αθήνα.
Enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!