Επιχείρηση απεγκλωβισμού ατόμων βρίσκεται σε εξέλιξη στο 60ο χλμ της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, μετά απόκαραμπόλα 35 οχημάτων, στην οποία εμπλέκονται ένα λεωφορείο και δύο νταλίκες. Το σημείο του συμβάντος είναι κοντά στη Θήβα στο ρεύμα προς Αθήνα.
Enikos.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...