Μέσα σε ένα αρδευτικό κανάλι στηνΚαρδίτσα άγνωστος πέταξε δύοκυνηγόσκυλα για να ξεφορτωθεί. Κάποιος που γνώριζε ότι τα ζώα είναι παγιδευμένα εκεί για περίπου 15 μέρες, κάποια στιγμή αποφάσισε να ενημερώσει τον Φιλοζωικό Σύλλογο Καρδίτσας.
Στις 12 Δεκεμβρίου οι εθελοντές του Φ.Ο.Κ., που τρέχουν διαρκώς για να σώσουν αβοήθητα ζώα, έστησαν την επιχείρηση διάσωσης των αποστεωμένων σκυλιών.
Αρχικά έβαλαν φράγματα με παλέτες και χαρτόνια και προσπάθησαν να δελεάσουν τα ζώα με τροφή αφού είχαν να φάνε περίπου μισό μήνα.
Αρχικά έβαλαν φράγματα με παλέτες και χαρτόνια και προσπάθησαν να δελεάσουν τα ζώα με τροφή αφού είχαν να φάνε περίπου μισό μήνα.
Η διάσωση δεν ήταν εύκολη υπόθεση αλλά τελικά μετά από αρκετές ώρες κατάφεραν να βγάλουν τα ζώα από το κανάλι που είχε τρία χιλιόμετρα μήκος,
ενώ οι τοίχοι του είναι αρκετά ψηλοί και τα ζώα δεν μπορούσαν να πηδήξουν για να απεγκλωβιστούν.
Σύμφωνα με την Εύη Θάνου πρόεδρο του Φ.Ο.Κ. ο πρώτος σκύλος συνεργάστηκε και κατάφεραν να το απεγκλωβίσουν γρήγορα.
Όμως δεύτερο κυνηγόσκυλο ήταν πολύ φοβικό, απειλούσε τους δέκα διασώστες του και έτσι κατάφεραν να το πιάσουν την επόμενη μέρα αφού πήγαν καλύτερα εξοπλισμένοι.
Τα θηλυκά κυνηγόσκυλα φιλοξενούνται από ανθρώπους του Φ.Ο.Κ. ώστε να πάρουν βάρος.
Στη συνέχεια θα στειρωθούν και δοθούν για υιοθεσία.
Πηγή: trikalaweb, zoosos
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...