
Οι μνήμες του διπλού φονικού, στον Προφήτη Ηλία, το βράδυ της 24ης Ιουνίου 2012, ξυπνούν ξανά, την Παρασκευή, στο Δικαστήριο. 2,5 χρόνια μετά τη δολοφονία των ...
Πρίαμου Ξυδάκη και Μανώλη Σταυρουλάκη, η πλευρά της οικογένειας Κοκολογιάννη και οι συγγενείς των δύο θυμάτων θα συναντηθούν ξανά, για τη δίκη του ανήλικου, τότε, γιου του καταδικασθέντος για τη διπλή δολοφονία κρεοπώλη. Στο Δικαστικό Μέγαρο θα οδηγηθεί και ο προφυλακισμένος πατέρας του νεαρού, προκειμένου να καταθέσει ως μάρτυρας, ενώ εκεί θα έρθει ενώπιος ενωπίω με τις οικογένειες των θυμάτων.
Με δεδομένο ότι οι μνήμες είναι νωπές αλλά και το κλίμα πολλές φορές, κατά τα τελευταία αυτά 2,5 χρόνια έχει ενταθεί μεταξύ των δύο πλευρών, τα αστυνομικά μέτρα αναμένεται να είναι ... κάτι παραπάνω από δρακόντεια!
Ο 17χρονος, τότε, γιος του κρεοπώλη, που είναι ελεύθερος, κατηγορείται για άμεση συνέργεια στο διπλό φονικό, ωστόσο εκτιμάται ότι η δίκη θα αναβληθεί λόγω της συνεχιζόμενης αποχής των δικηγόρων από τα καθήκοντά τους.
Πηγή
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...