Ο ψαράς από το Αγρίνιο, έπιασε ροφό 23 κιλών « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Ο ψαράς από το Αγρίνιο, έπιασε ροφό 23 κιλών





Ένας ροφός 23 κιλών αλιεύτηκε στην θαλάσσια περιοχή τoυ Mύτικα από Αγρινιώτη ψαρά.Επιστρέφοντας στην οικία του το μεσημέρι σήμερα στο κέντρο Αγρινίου, περαστικοί και γείτονες συγκεντρώθηκαν για να θαυμάσουν από κοντά το ψάρι τεραστίων διαστάσεων δίνοντας συγχαρητήρια στον ψαρά.

Όπως ο ίδιος ανέφερε το αφιερώνει σε όλους του λάτρεις του ψαρέματoς…


cityvoice










loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook