Ο ψαράς από το Αγρίνιο, έπιασε ροφό 23 κιλών « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Ο ψαράς από το Αγρίνιο, έπιασε ροφό 23 κιλών

στις   10:45 π.μ.  |  Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014





Ένας ροφός 23 κιλών αλιεύτηκε στην θαλάσσια περιοχή τoυ Mύτικα από Αγρινιώτη ψαρά.Επιστρέφοντας στην οικία του το μεσημέρι σήμερα στο κέντρο Αγρινίου, περαστικοί και γείτονες συγκεντρώθηκαν για να θαυμάσουν από κοντά το ψάρι τεραστίων διαστάσεων δίνοντας συγχαρητήρια στον ψαρά.

Όπως ο ίδιος ανέφερε το αφιερώνει σε όλους του λάτρεις του ψαρέματoς…


cityvoice










Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...