Μπήκε το 2015 στην Αυστραλία! (ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ) « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Μπήκε το 2015 στην Αυστραλία! (ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ)

Μπήκε το 2015 στην Αυστραλία! (ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ)
Με εντυπωσιακά πυροτεχνήματα υποδέχτηκε το Σίδνεϊ τη νέα χρονιά.
Περισσότεροι από 1,6 εκατ. άνθρωποι παρευρέθηκαν στις εορταστικές εκδηλώσεις στη μεγαλύτερη πόλη της Αυστραλίας, όπου στις 15 Δεκεμβρίου ένας Ιρανός εξτρεμιστής κρατούσε ομήρους 17 ανθρώπους σε μια καφετέρια.
"Θα γιορτάσουμε το γεγονός ότι είμαστε μια πολυπολιτισμική και αρμονική κοινότητα, αλλά θα έχουμε στο μυαλό μας αυτό που συνέβη", είχε δηλώσει η δήμαρχος του Σίδνεϊ, Κλόβερ Μουρ.





 

ΦΩΤΟ: REUTERS
newsit
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook