Τον έκλεψε με...ευλάβεια - Του πήρε 2.000 ευρώ μέσα στον ναό του Αγίου Ανδρέα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Τον έκλεψε με...ευλάβεια - Του πήρε 2.000 ευρώ μέσα στον ναό του Αγίου Ανδρέα

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:40 μ.μ.  |  Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Πάτρα: Τον έκλεψε με...ευλάβεια - Του πήρε 2.000 ευρώ μέσα στον ναό του Αγίου Ανδρέα Το βράδυ της παραμονής της γιορτής του Πολιούχου
Με θρησκευτική ευλάβεια η 30χρονη απο τη Βουλγαρία φαίνεται πως τέλεσε την...κλοπή σε βάρος ενός 44χρονου Έλληνα, μέσα στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα! Το συμβάν σημειώθηκε το βράδυ της παραμονής της γιορτής, 29 Νοεμβρίου, γύρω στις 8 μ.μ.

Ο άνδρας κατάλαβε ότι έπεσε θύμα κλοπής, καθώς του έλειπε το ποσό των 2.000 ευρώ. Ειδοποίησε την αστυνομία και η γυναίκα συνελήφθη. Τα χρήματα αποδόθηκαν στον κάτοχό τους.
thebest.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...