Άγιο είχαν δυο άτομα όταν έπεσε τεράστιο δέντρο 20 μέτρων... [photos] « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Άγιο είχαν δυο άτομα όταν έπεσε τεράστιο δέντρο 20 μέτρων... [photos]



Χθες το βραδύ αυτοκίνητο που κινούνταν προς τον περιφερειακό Σκοπέλου και μόλις περνούσαν από το κλειστό στάδιο Σκοπέλου άκουσαν ένα... φοβερό θόρυβο και λίγα μετρά πίσω τους είδαν να σωριάζεται ένα τεράστιο δέντρο ευτυχώς για λίγα μετρά σώθηκαν όπως μας είπαν σήμερα πήγαν στον άγιο Ρηγίνο και

άναψαν κεράκι που τους γλύτωσε ,τέλος σήμερα συνεργείο του δήμου Σκοπέλου καθαρίζει τον δρόμο και το στάδιο





loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook