Άγιο είχαν δυο άτομα όταν έπεσε τεράστιο δέντρο 20 μέτρων... [photos] « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Άγιο είχαν δυο άτομα όταν έπεσε τεράστιο δέντρο 20 μέτρων... [photos]

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:40 μ.μ.  |  Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014



Χθες το βραδύ αυτοκίνητο που κινούνταν προς τον περιφερειακό Σκοπέλου και μόλις περνούσαν από το κλειστό στάδιο Σκοπέλου άκουσαν ένα... φοβερό θόρυβο και λίγα μετρά πίσω τους είδαν να σωριάζεται ένα τεράστιο δέντρο ευτυχώς για λίγα μετρά σώθηκαν όπως μας είπαν σήμερα πήγαν στον άγιο Ρηγίνο και

άναψαν κεράκι που τους γλύτωσε ,τέλος σήμερα συνεργείο του δήμου Σκοπέλου καθαρίζει τον δρόμο και το στάδιο





Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...