Έπεσε στο κενό από τον 2ο όροφο « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Έπεσε στο κενό από τον 2ο όροφο

Εξάρχεια: Έπεσε στο κενό από τον 2ο όροφο
Από το δεύτερο όροφο πολυκατοικίας που βρίσκεται στην συμβολή της Βαλτετσίου με την Ζωοδόχου Πηγής στα Εξάρχεια, πήδηξε ένας άντρας 40 -45 ετών.

Ο άνδρας,  βγήκε από το ψιλικατζίδικο που διατηρεί και ανέβηκε στην ταράτσα του απέναντι διώροφου κτιρίου, με σκοπό να πέσει.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες από τη Πυροσβεστική Υπηρεσία,ο άνδρας δεν τραυματίστηκε, καθώς προσγειώθηκε σε σεντόνια που είχαν στήσει οι άνδρες της πυροσβεστικής που τον περίμεναν κάτω από το κτίριο.

Άλλες πληροφορίες αναφέρουν πως ο άνδρας έκανε αυτή την κίνηση ως ένδειξη συμπαράστασης στο Νίκο Ρωμανό.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook