Με πόνυ ήρθε ο Αϊ-Βασίλης στο 1ο δημοτικό σχολείο Αγρινίου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Με πόνυ ήρθε ο Αϊ-Βασίλης στο 1ο δημοτικό σχολείο Αγρινίου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:55 μ.μ.  |  Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Με πόνυ ήρθε ο Αϊ-Βασίλης στο 1ο δημοτικό σχολείο Αγρινίου

Με πόνυ ήρθε ο Αϊ-Βασίλης στο 1ο δημοτικό σχολείο Αγρινίου και μοίρας δώρα στους μικρούς μαθητές.

Μετά τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή που έλαβε χώρα στο προαύλιο του σχολείου όλοι οι μαθητές με κόκκινα σκουφάκια και τρίγωνα είπαν τα κάλαντα.

Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, ο σύλλογος διδασκόντων και οι μικροί μαθητές εύχονται σε όλους Καλά Χριστούγεννα και χρόνια πολλά.





Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...