11χρονη πήγε στο νοσοκομείο με πόνους στην κοιλιά και ...γέννησε!!! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

11χρονη πήγε στο νοσοκομείο με πόνους στην κοιλιά και ...γέννησε!!!

Ένα 11χρονο κορίτσι μεταφέρθηκε χθες με πόνους στο ΠΑΓΝΗ. Οι γιατροί έκπληκτοι, διαπίστωσαν πως η ανήλικη ήταν έτοιμη να γεννήσει!

Η ανήλικη μητέρα και το μωρό χαίρουν άκρας υγείας! Η 11χρονη Ρομά από τη Ρουμανία που έφερε στον κόσμο ένα κοριτσάκι, έμαθε ότι ήταν έγκυος στον 7ο μήνα της κύησης ενώ δεν τη παρακολουθούσε γιατρός.

Οι αρχές τώρα ερευνούν την υπόθεση και καλούνται να βρουν τον πατέρα του μωρού, ενώ οι έρευνες σύμφωνα με πληροφορίες στρέφονται στο στενό οικογενειακό περιβάλλον της 11χρονης.
Πηγή:
flashnews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook