ΚΡΗΤΗ: Έκλεψαν 10 τόνους μέλι, το φόρτωσαν στο φορτηγό του παραγωγού και εξαφανίστηκαν « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

ΚΡΗΤΗ: Έκλεψαν 10 τόνους μέλι, το φόρτωσαν στο φορτηγό του παραγωγού και εξαφανίστηκαν


Σήμερα το πρωί το φορτηγό που είχαν αφαιρέσει οι δράστες βρέθηκε παρατημένο κοντά στο Σπήλι Ρεθύμνου


Απίστευτο κι όμως… κρητικό. Κλέφτες βρήκαν 200 δοχεία με μέλι, συνολικού βάρους 5 τόνων. Αφού λοιπόν πρώτα παραβίασαν με λοστούς μία αποθήκη, βρήκαν ποσότητα με το μέλι, παραβίασαν και το φορτηγάκι που βρήκαν σταθμευμένο έξω από την αποθήκη, φόρτωσαν τα δοχεία στο φορτηγάκι, αλλά δεν σταμάτησαν εκεί. Βρήκαν τις δεξαμενές με μέλι γεμάτες, βρήκαν και 200 ακόμα δοχεία, τις οποίες γέμισαν με το μέλι της δεξαμενής, φόρτωσαν και τα υπόλοιπα δοχεία στο φορτηγό και έγιναν… καπνός.

Το συμβάν έγινε στο χωριό Άνω Ασίτες στην Κρήτη και η κλοπή καταγγέλθηκε από τον ιδιοκτήτη στην αστυνομία.

news.makedonias.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook