Πάτρα: Πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ χρέη αποδίδει το υπουργείο στην Παναχαϊκή! « aitoloakarnanianet

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Πάτρα: Πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ χρέη αποδίδει το υπουργείο στην Παναχαϊκή!




Στην σχετική λίστα που δημοσίευσε το υπουργείο Οικονομικών


Αίσθηση προκάλεσε στους φιλάθλους της Πάτρας τα χρέη που αποδίδει στην Παναχαϊκή προς το δημόσιο το Υπουργείο Οικονομικών, στην σχετική λίστα που ανέβασε στο διαδίκτυο η ιστοσελίδα του υπουργείου.

Με βάση αυτή η Πατρινή ομάδα, χρωστά γύρω στα 11 εκατομμύρια ευρώ! Για την ακρίβεια η ομάδα με έδρα την Αρχιεπισκόπου Μακαρίου στην περιοχή της Αγυιάς οφείλει 10. 995.620.15 ευρώ στο ελληνικό δημόσιο.

Ποσό που ασφαλώς είναι τεράστιο και προκαλεί μεγάλη αίσθηση στην κοινωνία της Πάτρας από την στιγμή που σύμφωνα με σχετικές ανακοινώσεις της ΠΑΕ , η εταιρία είχε βάλει όλα τα χρέη της σε ρυθμίσεις, γεγονός που τους είχε εξασφαλίσει και την αδειοδότηση της.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook