To κόκκινο σκαθάρι «τρώει» τους φοίνικες στο Ευηνοχώρι « aitoloakarnanianet

Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

To κόκκινο σκαθάρι «τρώει» τους φοίνικες στο Ευηνοχώρι

epi-skathari-evinoxori1

«Η «αρρώστια» των φοινίκων έφτασε στο Ευηνοχώρι και το φονικό σκαθάρι άρχισε το έργο του».
Ξεκινάει τρώγοντας την ρίζα των κλωναριών τα οποία σαπίζουν και πέφτουν στο έδαφος και ύστερα συνεχίζει στα «σωθικά» του φοίνικα καταστρέφοντάς τον.
Όπως εξηγεί το blog, η διοίκηση του συλλόγου «Η Αρχαία Καλυδώνα» ενημέρωσε το τοπικό συμβούλιο και αμέσως ο πρόεδρος κ. Νικόλαος Ψεύτης συνεννοήθηκε με τον γεωπόνο του δήμου Ι.Π Μεσολογγίου για το τι μέλει γενέσθαι.epi-skathari-evinoxori2Εξηγεί ακόμη ότι αποφασίστηκε σε πρώτη φάση να γίνει ένα γενναίο κλάδεμα στους φοίνικες (σε δυο από αυτούς κόπηκαν όλα τα κλωνάρια ) να εξαπολυθούν εντοπαθογόνοι νηματώδεις που σκοτώνουν το σκαθάρι, με την ελπίδα ότι ο χρόνος θα λειτουργήσει θετικά ώστε το σκαθάρι να πεθάνει και οι φοίνικες να γλυτώσουν . (σε δυο μήνες θα φανεί το αποτέλεσμα).
epi-skathari-evinoxori3
«Διαφορετικά η λύση είναι μονόδρομος, δηλαδή ξερίζωμα και καύση πληρώνοντας με τον χειρότερο τρόπο την ανεξέλεγκτη εισαγωγή δεκάδων χιλιάδων φοινίκων από την Αίγυπτο για τους ολυμπιακούς αγώνες του 2004 φέρνοντας και την αρρώστια τους μαζί…Οι φοίνικες της πλατείας Οδυσσέας Ελύτης μαζί με όσους κατέστρεψε με το πέρασμά τους η σιδηροδρομική γραμμή φυτεύτηκαν πριν 30 χρόνια περίπου, έδωσαν μια ξεχωριστή ομορφιά στο χωριό και μακάρι το κακό να σταματήσει εδώ…», αναφέρει ακόμη η τοπική ιστοσελίδα του Ευνηνοχωρίου. 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook