«Η «αρρώστια» των φοινίκων έφτασε στο Ευηνοχώρι και το φονικό σκαθάρι άρχισε το έργο του».
Ξεκινάει τρώγοντας την ρίζα των κλωναριών τα οποία σαπίζουν και πέφτουν στο έδαφος και ύστερα συνεχίζει στα «σωθικά» του φοίνικα καταστρέφοντάς τον.
Όπως εξηγεί το blog, η διοίκηση του συλλόγου «Η Αρχαία Καλυδώνα» ενημέρωσε το τοπικό συμβούλιο και αμέσως ο πρόεδρος κ. Νικόλαος Ψεύτης συνεννοήθηκε με τον γεωπόνο του δήμου Ι.Π Μεσολογγίου για το τι μέλει γενέσθαι.
Εξηγεί ακόμη ότι αποφασίστηκε σε πρώτη φάση να γίνει ένα γενναίο κλάδεμα στους φοίνικες (σε δυο από αυτούς κόπηκαν όλα τα κλωνάρια ) να εξαπολυθούν εντοπαθογόνοι νηματώδεις που σκοτώνουν το σκαθάρι, με την ελπίδα ότι ο χρόνος θα λειτουργήσει θετικά ώστε το σκαθάρι να πεθάνει και οι φοίνικες να γλυτώσουν . (σε δυο μήνες θα φανεί το αποτέλεσμα).
«Διαφορετικά η λύση είναι μονόδρομος, δηλαδή ξερίζωμα και καύση πληρώνοντας με τον χειρότερο τρόπο την ανεξέλεγκτη εισαγωγή δεκάδων χιλιάδων φοινίκων από την Αίγυπτο για τους ολυμπιακούς αγώνες του 2004 φέρνοντας και την αρρώστια τους μαζί…Οι φοίνικες της πλατείας Οδυσσέας Ελύτης μαζί με όσους κατέστρεψε με το πέρασμά τους η σιδηροδρομική γραμμή φυτεύτηκαν πριν 30 χρόνια περίπου, έδωσαν μια ξεχωριστή ομορφιά στο χωριό και μακάρι το κακό να σταματήσει εδώ…», αναφέρει ακόμη η τοπική ιστοσελίδα του Ευνηνοχωρίου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...