ΑΥΤΗ είναι η πιο σκληρή φωτογραφία του αιώνα… Ο φωτογράφος αυτοκτόνησε γιατί τον στιγμάτισε για πάντα! [photo] « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

ΑΥΤΗ είναι η πιο σκληρή φωτογραφία του αιώνα… Ο φωτογράφος αυτοκτόνησε γιατί τον στιγμάτισε για πάντα! [photo]




Το παιδάκι σέρνεται με όλες του τις δυνάμεις να πάει στο...συσσίτιο και το όρνιο περιμένει να μην τα καταφέρει..

Δεν μπορεί να αντέχει η ψυχή κανενός ανθρώπου τόσο πόνο… Σε κανένα παιδάκι δεν αξίζει αυτό..

Ντρεπόμαστε που είμαστε θεατές, ντρεπόμαστε για την τεράστια διάκριση που γίνεται στον πλανήτη μας… Πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος μας αν και αυτοί που «επιλέγουμε» να μας κυβερνούν ήταν και αυτοί άνθρωποι;

Η φωτογραφία τραβήχτηκε στο Σουδάν και ο φωτογράφος κέρδισε βραβείο Pulitzer … 3 μήνες μετά αυτοκτόνησε…


tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook