
Σε όλα αυτά που λένε και ξελένε οι επιστήμονες και μη...
να μη πω και εγώ ότι ο τύμβος έχει το σχήμα του αστεριού της Βεργίνας και θα βρούμε πολλούς τάφους ακόμη...
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
