Ενεργοποιεί τη ρήτρα η Nova « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Ενεργοποιεί τη ρήτρα η Nova

175028
Μέτρα για την αναβολή στη Σούπερ Λίγκα παίρνει η Nova. Το συνδρομητικό κανάλι με έγγραφο στη Διοργανώτρια Αρχή τονίζει πως θα ενεργοποιήσει την προβλεπόμενη ρήτρα (2 εκατ. ευρώ) αν δεν γίνει η σέντρα.
Τις κινήσεις της σχετικά με την αναβολή στην Σούπερ Λίγκα ετοιμάζει η Nova.Μάλιστα, το συνδρομητικό κανάλι ενημέρωσε -μέσω εγγράφου- το μεσημέρι της Πέμπτης (20/11) την Διοργανώτρια Αρχή, πως στην περίπτωση που δεν γίνει η σέντρα της 11ης αγωνιστικής το προσεχές Σαββατοκύριακο θα ενεργοποιήσει την ρήτρα εμπιστευτικότητας. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει πως αν δεν γίνει πρωτάθλημα η Nova θα πάρει πίσω το ποσό των 2 εκατ. ευρώ, από την συνολική επιχορήγησή της στον συνεταιρισμό για τη σεζόν 2014-15.

sport-fm.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook