Πυρκαγιά ξέσπασε νωρίτερα το μεσημέρι λίγο μετά τις 14:00 στην αντιπροσωπεία της Mercedes που εδρεύει στην εθνική οδό στο Αγρίνιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πυρκαγιά ξέσπασε, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, στο φούρνο της αντιπροσωπείας. Μεγάλη ήταν η κινητοποίηση της πυροσβεστικής υπηρεσίας Αγρινίου, με επικεφαλής το διοικητή κ. Μπόκα, η οποία έφτασε έγκαιρα στο σημείο με 5 υδροφόρες, 2 βοηθητικά οχήματα και 15 άνδρες.
Οι ζημιές που προκλήθηκαν είναι περιορισμένες στο φούρνο της αντιπροσωπείας αλλά πολύ μεγάλες χωρίς ευτυχώς να κινδυνέψει κάποιος από τους εργαζομένους.
Τα ακριβή αίτια της πυρκαγιάς ερευνά η Πυροσβεστική Υπηρεσία Αγρινίου ενώ να σημειωθεί το σημείο της πυρκαγιάς ήταν δύσκολα προσβάσιμο για τα οχήματα της πυροσβεστικής.
aerasnews.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!