Αυτός είναι ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ που η Ελένη Μενεγάκη πήγε στην Δίωξη! « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Αυτός είναι ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ που η Ελένη Μενεγάκη πήγε στην Δίωξη!

Αυτός είναι ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ που η Ελένη Μενεγάκη πήγε στην Δίωξη!
Οτιδήποτε κι αν κάνει η Ελένη Μενεγάκη θα προκαλέσει αναμφίβολα αναστάτωση στα μέσα είτε είναι έντυπα είτε ηλεκτρονικά και τηλεοπτικά. Αρκούσε μόνο η παρουσία της στον 130 όροφο της ΓΑΔΑ για να οργιάσουν οι φήμες για τους λόγους που επισκέφθηκε η Ελένη τον Μανόλη Σφακιανάκη και την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.



Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του toratora.gr η παρουσιάστρια συνοδευόμενη από τον Μάκη Παντζόπουλο βρέθηκε στη ΓΑΔΑ για να πάρει ένα χαρτί για τον Φιλιππινέζο υπηρέτη που είχε μέχρι πριν από ένα δίμηνο στη δούλεψη της και με αφορμή την παρουσία της εκεί είπε να επισκεφθεί τον κ. Σφακιανάκη στο γραφείο του για να πιουν έναν καφέ, μιας και είναι πολύ καλοί γνωστοί. Φυσικά, ο Μάκης δεν θα μπορούσε να λείπει από το πλάι της, αφού από τότε που έμαθαν για την εγκυμοσύνη την προσέχει ακόμα περισσότερο. Εντάξει παιδιά, μπορείτε να πάτε στην δουλειά σας πάλι. Τσάμπα ο συναγερμός.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook