Από το νέο έτος (και βλέπουμε) οι «διορθώσεις» στους μισθούς των ενστόλων! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Από το νέο έτος (και βλέπουμε) οι «διορθώσεις» στους μισθούς των ενστόλων!

Κατηγορία ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ στις   1:40 μ.μ.  |  Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

enstoloi_vouli_astynomikoi
Όπως όλα δείχνουν ούτε τον Δεκέμβριο δεν θα ενσωματωθούν τα αναδρομικά ποσά που υποσχέθηκε η κυβέρνηση στους εργαζόμενους στα Σώματα Ασφαλείας και τις Ένοπλες Δυνάμεις με τους ελαφρώς βελτιωμένους μισθούς που τους είχαν υποσχεθεί ότι θα αναπροσαρμοστούν κατ” εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ.
Αρχικά η κυβέρνηση επιχείρησε η αναπροσαρμογή των μισθών να γίνει στο τέλος Οκτωβρίου, με την καταβολή του μισθού του Νοεμβρίου, κάτι που δεν κατέστη εφικτό.
Οι διαμαρτυρίες των συνδικαλιστών ενώσεων που εκπροσωπούν την συγκεκριμένη κατηγορία εργαζομένων ανάγκασαν την κυβέρνηση να δεσμευτεί ότι οι “διορθώσεις”  θα έμπαιναν τελικά στους λογαριασμούς των δικαιούχων στα τέλη Νοεμβρίου με το μισθό του Δεκεμβρίου.
Όπως επισημαίνει σε ανοικτή της επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών , επιπλέον χρήματα δεν πρόκειται να μπουν στους μισθούς ούτε τον Δεκέμβριο!
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ
Τον Πρόεδρο της Κυβέρνησης
κ. Αντώνη Σαμαρά
Κε Πρόεδρε
Ήδη πέρασε ο χρόνος μέσα στον οποίο οι οικονομικές Υπηρεσίες των Γενικών Επιτελείων θα έπρεπε να συντάξουν τα απαιτούμενα οικονομικά στοιχεία και να τα αποστείλουν στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών, προκειμένου, και σε εκτέλεση της υπ΄ αριθμ. 2193/2014 απόφασης της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας, η μισθοδοσία των Ελλήνων στρατιωτικών να επανέλθει, με το μισθό του Δεκεμβρίου 2014, στη μισθολογική τάξη της 31-7-2012, όπως ο ίδιος πολλάκις υποσχεθήκατε και δεσμευτήκατε.
Για ακόμη μια φορά κάμπτονται οι ελάχιστες επιφυλάξεις και υποχωρήσεις των δεκάδων χιλιάδων Ελλήνων στρατιωτικών και των οικογενειών τους και επιβεβαιώνονται, δυστυχώς για κάποιους, οι δυσοίωνες εκείνες προβλέψεις που ομιλούσαν για υποσχέσεις που θα πέσουν στο κενό.
Κε Πρόεδρε.
Σας διαβεβαιώνουμε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι ο χρόνος ολοκληρώθηκε και η δικαιοσύνη θα έχει τον πρώτο και κύριο λόγο. Ο ιστορικός του μέλλοντος θα καταγράψει τις ενέργειες και πράξεις ενός εκάστου, ενώ ο Ελληνικός λαός θα αποδώσει τα δέοντα.
http://policeonline.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...