Θρήνος και θλίψη στον ΠΑΟΚ... « aitoloakarnanianet

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Θρήνος και θλίψη στον ΠΑΟΚ...


Θλίψη στην οικογένεια του ΠΑΟΚ καθώς έφυγε από την ζωή ο...
Θανάσης Δεδέογλου. Ο ίδιος μαζί με τον αδελφό του, Ιωάννη Δεδέογλου δώρισαν στρέμματα στον "Δικέφαλο" προκειμένου να κατασκευαστεί το "Παλατάκι". Ο Α.Σ. ΠΑΟΚ αναφέρει σε ανακοίνωσή του:

"Το Δ.Σ. του ΑΣ ΠΑΟΚ στην είδηση του θανάτου του γνωστού ΠΑΟΚΤΣΗ , μέλους του Συλλόγου και δωρητή Θανάση Δεδέογλου συνήλθε εκτάκτως και αποφάσισε:

- Να εκφράσει τα θερμά του συλλυπητήρια στους οικείους του.

- Αντιπροσωπεία του Δ.Σ. του ΠΑΟΚ να παραστεί στην εξόδιο ακολουθία.

- Να καταθέσει συμβολικό ποσό υπέρ φιλανθρωπικού σωματείου της πόλης.

ΠΑΝΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΟΣ

ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ

ΟΜΙΛΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΩΝ".
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook