Ο πάγκος επικοινωνούσε με τον προπονητή της ομάδας, που είχε αποβληθεί
Καθήκοντα… αστυνομικού έκανε ο διαιτητής του αγώνα της Ουνιβερσιδάδ Κατόλικα με την Ιντεπεντιέντε ντε Βάλε για το πρωτάθλημα του Ισημερινού.
Έχοντας αποβάλει τον προπονητή των γηπεδούχων, διαπίστωσε πως ο βοηθός του μιλούσε στο κινητό του και λάμβανε οδηγίες για το κοουτσάρισμα της ομάδας. Αυτό-προφανώς-απαγορεύεται κι έτσι ο ρέφερι έσπευσε όχι απλώς να παρατηρήσει τον συνεργάτη του αποβληθέντος προπονητή, αλλά και να ζητήσει την κατάσχεση του κινητού του.
newsbeast.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!