Ήταν το τελευταίο πράγμα που περίμενε να ακούσει η Diem Brown. Οι γιατροί της ανακοίνωσαν πως ο καρκίνος που είχε στο στομάχι και το έντερο έκανε μετάσταση στο ήπαρ και τους λεμφαδένες.
Η 32χρονη παρουσιάστρια του MTV εξομολογείται στο περιοδικό People: «Όταν οι γιατροί μου είπαν τα δυσάρεστα νέα, αρχικά σοκαρίστηκα. Δεν το περίμενα»!
Ο καρκίνος «χτύπησε» την Μπράουν πρώτη φορά σε ηλικία 24 ετών. Το 2012 η ασθένεια επέστρεψε. Ωστόσο η ίδια δεν το βάζει κάτω, ελπίζει και ονειρεύεται να κάνει δική της οικογένεια.
Οι φίλοι της είναι συνεχώς στο πλευρό της και δέχεται μηνύματα συμπαράστασης από όλη τη χώρα.
Είναι καθηλωτικός επίσης ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει την απώλεια των μαλλιών της και τις διαφορετικές φάσεις της ασθένειας.
Οι φίλες της δεν μπορούν να κρύψουν τα δάκρυά τους στην selfie
Tα ίδια της τα μάτια είναι βουρκωμένα στη φωτογράφισή της από το αμερικανικό περιοδικό People:
.athensmagazine.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...