Μια νταλίκα που μετέφερε πορτοκάλια ανατράπηκε χθες το απόγευμα στο δρόμο απόΜάστρου προς Άγιο Ηλία στην περιοχή του Αιτωλικού.
Ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του φορτηγού και το βαρύ όχηματούμπαρε χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί ο ίδιος...........
Το δρομολόγιο αυτό, αναγκάζονται πλέον να κάνουν όλοι οι οδηγοί βαρέων οχημάτων,μετά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στα γεφύρια του Αιτωλικού και 9 η διέλευση των φορτηγών.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
http://www.aixmi-news.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
