Όλα έγιναν λίγα λεπτά πριν τις 9 το πρωί. Δυο άνδρες βαριά οπλισμένοι εμφανίστηκαν έξω από την ΕΥΔΑΠ Γλυφάδας και απείλησαν τους δυο υπαλλήλους που ετοιμάζονταν να εφοδιάσουν το ATM με χρήματα.
Οι δυο υπάλληλοι έντρομοι και υπό την απειλή των όπλων τους έδωσαν αμέσως το βαλιτσάκι με τα χρήματα.
Αμέσως μετά οι δυο ένοπλοι εξαφανίστηκαν. Ακόμα παραμένει άγνωστο το χρηματικό ποσό που περιέιχε το βαλιτσάκι το οποίο είναι εφοδιασμένο με ειδικό μηχανισμό ο οποίος αμέσως αχρηστεύει τα χρήματα αφού τα γεμίζει μπογιά.
newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!