Πάτρα: «Πολιορκία» του αστυνομικού μεγάρου από αντιεξουσιαστές « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Πάτρα: «Πολιορκία» του αστυνομικού μεγάρου από αντιεξουσιαστές






Στην οδό Ερμού, βρίσκονται αυτή την ώρα 100 και πλέον άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου. Συγκεντρώθηκαν πριν από λίγο στο σημείο, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για τις προσαγωγές 14 ατόμων, που έγιναν νωρίτερα το απόγευμα κατά την διάρκεια των επεισοδίων στην πορεία για το Πολυτεχνείο, στην Πάτρα.



Σε πλήρη ανάπτυξη είναι οι δυνάμεις της Αστυνομίας, έως το ύψος της Κανακάρη.








zougla.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook