Ποιος παρουσιαστής της ΕΡΤ επανακάμπτει στη ΝΕΡΙΤ με το τηλεοπτικό του ταίρι; « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Ποιος παρουσιαστής της ΕΡΤ επανακάμπτει στη ΝΕΡΙΤ με το τηλεοπτικό του ταίρι;

Θα παρουσιάσει μαζί με το τηλεοπτικό του ταίρι την παλιά τους εκπομπή...
Το δίδυμο των παρουσιαστών που γνωρίσαμε επί ΕΡΤ στο "Μένουμε Ελλάδα" επανακάμπτει τον Δεκέμβριο στη ΝΕΡΙΤ. Έπειτα από επαφές με τη διοίκηση, ο Γιώργος Αμυράς έδωσε τα χέρια και σύμφωνα με την εφημερίδα REAL αναμένεται να επιστρέψει στην παρουσίαση του "Επι-μένουμε Ελλάδα" μαζί με την παρτενέρ του Ρένια Τσιτσιμπίκου.



Η πρεμιέρα αναμένεται στα τέλη Δεκεμβρίου.

Να σημειώσουμε ότι τη θέση του Γιώργου Αμυρά είχε πάρει το προηγούμενο διάστημα ο Πέτρος Κουμπλής. 
zappit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook