Ένα νεκρό σκυλί αντικρίσε αναγνώστης του aitoloakarnanianet στο λιμάνι της Πρέβεζας.Οπως αναφέρει ο αναγνώστης τις τελευταίες μέρες τα νερά στο λιμάνι είναι πολύ βρώμικα και επιπλέον χθές το πρωί είδε και το νεκρό σκυλί μέσα στο λιμάνι .Μετά ελάτε να φάτε φρέσκα ψάρια καταλήγει ο αναγνώστης.Ας ενδιαφερθεί κάποιος αρμόδιος να το μαζέψει
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
