Με λεωφορεία σαν κι αυτό γινόταν οι μετακινήσεις μεταπολεμικά.
Το συγκεκριμένο λεωφορείο εκτελούσε δρομολόγια στην ορεινή Ναυπακτία.Τότε που η άσφαλτος ήταν πολυτέλεια και το μεγαλύτερο ποσοστό κατοίκων μετακινούταν με λεωφορεία.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
