Παλιό λεωφορείο στην Ορεινή Ναυπακτία « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Παλιό λεωφορείο στην Ορεινή Ναυπακτία

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:35 π.μ.  |  Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

koi-leoforeio-palio
Με λεωφορεία σαν κι αυτό γινόταν οι μετακινήσεις μεταπολεμικά. 
Το συγκεκριμένο λεωφορείο εκτελούσε δρομολόγια στην ορεινή Ναυπακτία.Τότε που η άσφαλτος ήταν πολυτέλεια και το μεγαλύτερο ποσοστό κατοίκων μετακινούταν με λεωφορεία.
 

panaitolionews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...