Αετός-Αρχοντοχώρι: Γίδια έκαναν κατάληψη... στο δρόμο!! « aitoloakarnanianet

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Αετός-Αρχοντοχώρι: Γίδια έκαναν κατάληψη... στο δρόμο!!

Όπως μπορείτε να δείτε, ο επαρχιακός δρόμος Αετός - Αρχοντοχώρι στο Ξηρόμερο που είναι για τα αυτοκίνητα έχει μετατραπεί σε δρόμο για... γίδια που μπορεί να προσφέρουν μία πρωτόγνωρη εικόνα για τους περισσότερους διερχόμενους οδηγούς αλλά είναι και ιδιαίτερα επικίνδυνο αν δεν το προσέξεις έγκαιρα...

       Το περιστατικό συνέβη στις στροφές μόλις βγαίνουμε από τον Αετό, με φόντο τον Μπούμστο και  χρειάζεται μεγάλη προσοχή αφού μόλις περάσεις την στροφή εμφανίζεται μπροστά σου ένα ... κοπάδι γίδια!!!...
.xiromeronews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook