Αντετοκούνμπο και Παπανικολάου πόζαραν με την ελληνική σημαία « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Αντετοκούνμπο και Παπανικολάου πόζαραν με την ελληνική σημαία

στις   4:45 μ.μ.  |  Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014





Διαφήμισαν το μπάσκετ της χώρας σε όλο τον κόσμο
Ήταν το πρώτο μεγάλο φετινό ραντεβού ανάμεσα σε Μπακς και Ρόκετς. Και αν μη τι άλλο τα βλέμματα ήταν στραμμένα στους δικούς μας, στον Γιάννη Αντετοκούνμπο και στον Κώστα Παπανικολάου.




Οι δυο τους, περήφανοι, πριν το τζάμπολ του αγώνα, πόζαραν με την ελληνική σημαία ανά χείρας κι αν μη τι άλλο διαφήμισαν τη χώρα μας (ξανά) και το ελληνικό μπάσκετ σ' όλο τον κόσμο.








Πηγή: sport-fm.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...